Kép-let(t)

Képek és magyarázatok...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Elengedés

2012.02.09. 14:16 | nagytomsky | Szólj hozzá!

Ezzel a címmel tervezünk kiállítást legközelebb Gyöngyösön a Hamza Studioval. Egy ideje már nem volt semmilyen akciónk, így jól fog esni egy kis képzőművészet.
Én már nagyon készülök.

A téma gyakorlatilag a napokban vált véglegessé, de már korábban szó volt erről.
Régebben nagyon szorgalmason festegettem és bármilyen kiállításra tudtam volna felmutatni munkákat, ám az utóbbi egy-két évben az aktivitásom lecsökkent.
Érdekes viszont, hogy a témát hallva rögtön elkészítettem egy festményt. Gyakorlatilag egy nap alatt megvoltam vele, szinte kipottyant a kezeim közül. Érleltem sokáig.

Volt régebben is már tervben egy sötét erdős kép is, de nem tudtam, mikor fog megszületni. Ahogy a témát körüljártam, az interneten is nézegettem fotókat, akkor találtam meg  a megfelelő erdőmet. Az eredeti fotón egy fiatal lány sziluettjét lehet látni, amint egy kis lámpást tart a kezében.
Régi, visszatérő témám a Korsós lány. A szobor, amely a főtéren található (Jászberényben). Igaz, évek óta nem festettem róla képet, de most nagyon adta magát a témához.

Elengedés... Mit is jelent ez a szó tulajdonképpen? Ha valaki menni akar, hát menjen. A Hamza Studio tagsága is ilyen. Sok tagunk van. Papíron. Kevés tagunk van, aki valóban dolgozik és tesz valamit a képzőművészet ügyéért. Jászberény és a Jászság kultúrájáért. A cím igazából azon tagjaink elengedését jelzik, akik nem találják az utat. Talán a helyes utat. Vagy szimplán csak egy másik útra tévedtek akár tudatosan, akár tudattalanul, sodródva az élet árjával.
A 2012-es év egy mérföldkő lesz a csoport életében. Ki az, aki velünk tart, és ki az, aki úgy dönt, hogy nem jön velünk. Persze mindig nyitva áll a kapu egy visszatérésre, hiszen az élet produkálhat váratlan fordulatokat mindannyiunk életében.

A festmény a helyes út megtalálásának jelképe. Bízom benne, hogy a Hamza Studio is megtalálja az útját, ami mint a képen is látszik: fényes lesz! :)
Velünk tartasz?


 

Címkék: festmény kiállítás képzőművészet festészet studio gyöngyös elengedés jászberény hamza korsós lány Jászberény

A bejegyzés trackback címe:

https://keplet.blog.hu/api/trackback/id/tr134084053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása