Kép-let(t)

Képek és magyarázatok...

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Bemutatkozás

2009.09.01. 18:46 | nagytomsky | komment

1979-ben születtem Jászberényben. A művészettel gyorsan szoros kapcsolatban kerültem édesanyám- Nagyné Koncz Éva révén, aki városunkban a "Berényi Műhely" alkotóközösséget vezeti. Nekik 2002-ben egy kiadványt is szerkesztettem.

Érettségi után a SZIE-ABK-n végeztem tanító szakon, rajz műveltségi területen (1997-2001).

Tanáraim: Palkó Tibor, Máté György, Telek Béla, Kugler Erika.

2001 decemberében a Sony által kiírt „Fotózd le a zenét” c. országos fotópályázaton második díjat nyertem.

A diploma megszerzése után Jászszentandráson helyezkedtem el mint rajztanár, közben a BME Építészmérnöki karának Színdinamikai szakmérnöki diplomáját szereztem meg (2001-2003).
Tanáraim: dr. Nemcsics Antal, Tari Gábor, Miskei László, Konok Tamás.

2003-tól 2005-ig tanítottam művészettörténetet a Klapka György Szakközépiskola levelezős hallgatóinak.

A Liska József Erősáramú Szakközépiskolában és Gimnáziumban 2004-től máig ugyan ezt – egy éves megszakítással - teljes állásban végzem. Itt rajzszakkört is vezetek; tanítványaim rendre kiváló eredményekkel szerepelnek helyi, megyei és országos versenyeken, pályázatokon. Egyik tanítványom elsőre nyert felvételt 2007-ben a Magyar Képzőművészeti Egyetemre.

2004-ben léptem be az 1999-ben alapított Hamza Studioba, melynek tagjai fiatal festő- és grafikusművészek. Megjelenésünk óta a helyi és az országos média is foglalkozik a csoporttal.
2004-től alapító tagja vagyok a Jászsági Képzőművészet-barátok Egyesületének.

2006-ban léptem be a Jászok Egyesületébe, valamint a Városvédő és Szépítő Egyesületbe Jászberényben.

2005 szeptemberétől levelező tagozaton a szegedi Juhász Gyula Tanárképző Főiskolán kezdem meg rajztanári tanulmányaimat, ahol még abban az évben a Tudományos Diákköri Konferencia (TDK) fotó szekciójában harmadik helyezést értem el.

2006-ban ugyanitt az I. helyet értem el, ezzel kivívva a lehetőséget az Országos Művészeti és Művészettudományi Diákköri Konferencián való részvételre.

2006 júliusában a Hamza Múzeum által szervezett „A jászszentandrási Aba-Novák freskók” fotókiállításon első díjat nyertem.

2007 áprilisában Pécsen az Országos Művészeti Diákköri Konferencia (OMDK) fotó szekciójának különdíját nyertem.

2007 áprilisában az I. Jász Fotóbörzén a Jászok Egyesülete szakmai első helyét nyertem el.

2007. júliusában a „Szobrok a Jászságban” fotópályázat első díját nyertem el.

2007 augusztusában a Jászsági Képzőművészet-barátok Egyesülete által rendezett kiállítás egyik nívódíját nyertem el.

2008 és 2009 között a jászberényi Hamza Múzeum és Jász Galéria művészeti munkatársaként dolgoztam. A már korábban elindított „Szobrok a Jászságban” project szerkesztésén dolgoztam és dolgozom a kiadása napjáig; valamint a Gecse Árpádról megjelenő könyv képanyagát fotóztam be.

2008 decemberében a szegedi Juhász Gyula Pedagógusképző karon ismét a III. helyet értem el fotó szekcióban, ezzel indulási jogot nyertem a 2009-ben a Budapesti Képzőművészeti Egyetemen rendezett Országos Művészeti és Művészettudományi Diákköri Konferencián való részvételre.

2009-ben jeles eredménnyel szereztem diplomát a szegedi Juhász Gyula Pedagógusképző Kar rajz szakán. Tanáraim: Sinkó János, Molnár Sándor, Nátyi Róbert, Aranyi Sándor.

2011-ben indítottam útjára saját vállalkozásomat. A képzőművészeti tevékenységemen túl alkalmazott grafikákat készítek, valamint fotóműtermet rendeztem be. A műtermi fotózás mellett rendezvényeken, bálokon, esküvőkön is készítek felvételeket. 2012-ben Cortonába (ahol a híres Napsütötte Toscana című film játszódik) kaptam meghívást esküvői felvételek elkészítésére.

2012 júliusában a terveim alapján készítettük el a jászberényi Víztorony festését a Hamza Studióval.

2012 szeptemberében feleségemmel együtt végeztem a budapesti Foto-Art Fotósiskolában. Tanáraim voltak: Kadosa Zoltán, Jamrik Vilmos, Kovács P. Attila, Körber László, Bodnár Tacsa 
Ettől kezdve rendszeresen jelennek meg fotóim különböző helyi- ,megyei és országos 
lapokban, portálokon. Számtalan könyvben jelentek már meg munkáim. 

2013-ban készítettem el Tari Gáborral közösen a jászberényi Déryné Művelődési Központ dísztermének színtervét

2014-ben különdíjat nyertem a „Mozdulj! Közhasznú Egyesület” országos pályázatán

2014-ben útszéli keresztet állítottunk Jászberény határában Bugyi Lászlóval

2014-ben a Szikra Galéria festészeti Nagydíját nyertem el.

2016 szeptembere óta a Jász-Plasztik Kft. és a JP Autocentrum hivatalos fotósa vagyok.

2017-ben adtam ki első tematikus falinaptáramat, amelyből hagyományt kívánok teremteni

2019 februárjától a jászberényi Lehel vezér gimnáziumban tanítok.

2019 februárjában fotográfus és fotótermék kereskedő okj-s bizonyítványt szereztem


Csoportos Kiállításaim:

"Szárnypróbálgatások;
SZIE-JFK Sáros András kiállító terem, Jászberény

2002. augusztus

Színdinamikai Szakkiállítás;

Budapesti Műszaki Egyetem, Budapest

2003. június

Nemzetközi Art-Camp kiállítás;

Szolnoki Művésztelep, Szolnok

2003. október

Emlékezzünk gyermekeinkre fotókiállítás Durucz Szabolccsal;
Déryné Művelődési Központ – Tárlók, Jászberény
2003. november


Káta-Art állandó kiállítása;

Nagykáta Művelődési Ház, Nagykáta

2004. áprilistól

Káta-Art Kortárs képzőművészeti kiállítás;

Nagykáta Művelődési Ház, Nagykáta 

2004. június

I love Jászberény kiállítás a Hamza Stúdióval;
Hamza Múzeum, Jászberény

2004. augusztus

Hamza Stúdió Grafikái; kiállítás a Hamza Stúdióval
Déryné Művelődési Központ – Tárlók, Jászberény
2005. április

”Ennyi…” című kiállítás a Hamza Stúdióval;
Szolnoki Művésztelep, Szolnok
2005. április

”Súrlódások” című kiállítás Hangácsi Ágnessel;
Petőfi Sándor Általános Iskola, Pély
2005. május

„Épített környezet” Jászsági Képzőművészet-barátok Egyesülete kiállítása
Jászkürt fogadó, Jászberény
2005. szeptember

„Tudományos Diákköri Konferencia” kiállítása (fotó)
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Tanárképző Főiskolai kar, Szeged
2005. november

 „Zene” című kiállítás a Hamza Stúdióval
Hamza Múzeum, Jászberény
2006. január
 

„Aba-Novák Vilmos freskói a jászszentandrási plébániatemplomban” fotókiállítás
Hamza Múzeum, Jászberény
2006. június

Állandó megjelenés
Kyra Galéria, Jászberény
2006. szeptember-2008. szeptember

„1956” Jászsági Képzőművészetbarátok Egyesülete kiállítása
Jászkürt fogadó, Jászberény
2006. szeptember
 

„Tudományos Diákköri Konferencia” kiállítása (fotó)
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Tanárképző Főiskolai kar, Szeged
2006. november

Országos Művészeti Diákköri Konferencia (fotó)
Pécsi Tudományegyetem
2007.április
 

Lakáskultúra Belsőépítészeti Szakkiállítás
Andrássy rendezvényház, Jászberény
2007. június

„Szobrok a Jászságban” pályázat kiállítása (fotó)
Hamza Múzeum, Jászberény
2007. július
 

Nemzetközi Art-Camp kiállítás – „Forrás” című kiállítása
Aba-Novák Kulturális központ, Szolnok
2007. szeptember
 

„Zene” Jászsági Képzőművészetbarátok Egyesülete kiállítása
Jászkürt fogadó, Jászberény
2007. szeptember

„Természet” című kiállítás a Hamza Studióval
Petőfi Sándor Művelődési Ház, Jászárokszállás
2007. szeptember
 

Nemzetközi Art-Camp kiállítás – „Forrás” című kiállítása
MAMŰ Galéria, Budapest
2008. január

„Úton” című kiállítás a Hamza Studioval
Königbräu Söröző, Jászberény
2008. március

„Reneszánsz-Mátrix” című kiállítás a Hamza Studioval
Városi Könyvtár és Információs Központ, Jászberény
2008. augusztus

Nemzetközi Art-Camp kiállítás –„ Kék-Zöld” című kiállítása
Jászkürt Fogadó, Jászberény
2008. augusztus

Nemzetközi Art-Camp kiállítás – „Kék-Zöld” című kiállítása
Szolnoki Művésztelep, Szolnok
2008. szeptember

I. Képzőművészeti Alkotótábor kiállítása
Szent István Egyetem Főépülete, Gödöllő
2009. szeptember

"Reneszánsz MOST" című kiállítás a Jászsági Képzőművészet-barátok Egyesületével
Jászkürt Fogadó, Jászberény
2008. október

„Reneszánsz-Mátrix – Újratöltve” című kiállítás a Hamza Studioval
Petőfi Sándor Művelődési Ház, Jászfényszaru
2008. október
 

„Válogatás” című kiállítás a Hamza Studioval
Fő-Tér Galéria, Gyöngyös
2008. november
 

„Tudományos Diákköri Konferencia” kiállítása (fotó)
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Tanárképző Főiskolai kar, Szeged
2008. november
 

„A Jászszentandrási Aba-Novák freskók”  című kiállítás a Hamza Studioval
Petőfi Sándor Művelődési Ház, Jászárokszállás
2009. január
 

„Önarckép – Nézz szembe Önmagaddal!” című kiállítás a Hamza Studioval és Kowalskyval
Jászkürt Fogadó, Jászberény
2009. április

Országos Művészeti Diákköri Konferencia (fotó)
Magyar Képzőművészeti Egyetem, Budapest
2009.április

„I love Jászberény” a Hamza Studioval
Conselve, Olaszország
2009. június

"Múzeumok Éjszakája" program Bartos Kingával
Hamza Múzeum, Jászberény
2009. június

A Szegedi Juhász Gyula Pedagógusképző Kar rajz szakosainak „Diplomakiállítás” című tárlata
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Tanárképző Főiskolai kar, Szeged
2009. július
 

„Aba-Novák Eszetrgomban – Életmű az önarcképek tükrében” (egy fotóval)
Északi Kanonoksor, Esztergom
2009. július

„MAGYARázat – A népi kultúra jelenléte napjainkban” című kiállítás a Hamza Studioval és Kowalskyval
Lehel Filmszínház, Jászberény
2009. augusztus

Közös kiállítás Bartos Kingával
Hotel Touring, Jászberény
2009. augusztus

Nemzetközi Art-Camp kiállítás – „Jászszent” című kiállítása
Promenád, Jászberény
2009. augusztus

II. Képzőművészeti Alkotótábor kiállítása
Szent István Egyetem Főépülete, Gödöllő
2009. szeptember

Jászsági Képzőművészet-barátok Egyesülete - "Új Művek" című kiállítása

Az egykori Jászkürt Fogadó épülete, Jászberény
2010. november


A Liska József Erősáramú Szakközépiskola volt rajztanárainak kiállítása

Liska József Erősáramú Szakközépiskola, Jászberény
2009. október

„II. Lumina Cornu Történelmi Emléknap” című kiállítás a Jászsági Képzőművészet-barátok Egyesületével
Petőfi Sándor Művelődési Háza, Jászfényszaru
2009. október

Kiállítás az árvízkárosultakért - Az Artportal.hu kiállítása
Duna Palota, Budapest
2010. május

"Múzeumok Éjszakája" program Bartos Kingával és Mihalik Judittal
Hamza Múzeum, Jászberény
2010. június


A rák ellen az emberért, a holnapért -
Családi hétvége kiállítás az Amrita művészeti egyesülettel és a Hamza Studioval
Petőfi Csarnok, Budapest
2010. augusztus


A Jászság - A Jászsági Képzőművészet-barátok Egyesületének kiállítása
Sáros András kiállítóterem, SZIE-ABK, Jászberény
2010. október

Spirit Unity - III. Képzőművészeti Alkotótábor és az Art Camp művészeti szimpózium kiállítása
Az egykori Jászkürt Fogadó épülete, Jászberény
2010. november

Téli Tárlat - csoportos kiállítás
J Galéria, Jászberény
2011. január

miniMAX - című kiállítás a Hamza Studioval
J Galéria, Jászberény
2011. július

Jászsági Képzőművészet-barátok Egyesülete - "Új Művek" című kiállítása
Az egykori Jászkürt Fogadó épülete, Jászberény
2011. november

ElengedÉS -  című kiállítás a Hamza Studioval
Honvéd Mátra Kaszinó, Gyöngyös
2012. május

Jászsági Képzőművészet-barátok Egyesülete - "Új Művek" című kiállítása
Városi Bíróság, Jászberény
2012. július

Spiritusz című kiállítás a Hamza Studióval
Víztorony, Margit sziget, Jászberény
2012. júliustól

52. csoport kiállítása (fotó)
Corvin Színház, Budapest
2012. november

Jászsági Képzőművészet-barátok Egyesülete - "Új Művek" című kiállítása
Az egykori Jászkürt Fogadó épülete, Jászberény
2013. szeptember


"Mint(h)a kép" című Art-Camp kiállítás
SZIE-ABK Jászberényi Tanítóképző Főiskola, Jászberény
2013. augusztus

"Jász Száj" című kiállítás a Hamza Studióval
Lehel Film-Színház, Jászberény
2014. február

 

A Szikra Galéria pályázatának kiállítása
Szikra Galéria, Jászberény
2014. június

"(el)Tűnő árnyék" című Art-Camp kiállítás
Jászkürt Fogadó, Jászberény
2014. augusztus

Jászsági Képzőművészet-barátok Egyesülete - "Új Művek" című kiállítása
Az egykori Jászkürt Fogadó épülete, Jászberény
2014. szeptember

"(el)Tűnő árnyék" című Art Camp kiállítás
Budapest
2014. december

A Szikra Galéria pályázatának kiállítása
Szikra Galéria, Jászberény
2015. június

Gyűjteményes Art-Camp kiállítás
Lehel Film-Színház, Jászberény
2015. augusztus

Jászsági Képzőművészet-barátok Egyesülete - "Új Művek" című kiállítása
Az egykori Jászkürt Fogadó épülete, Jászberény
2015. október

A Szikra Galéria pályázatának kiállítása
Szikra Galéria, Jászberény
2016. június

Országos Mentőkutyás Egyesület előadása
Árkád, Budapest
2016. szeptember

A Szikra Galéria pályázatának kiállítása
Szikra Galéria, Jászberény
2017. június

„Folyamatok” című Art-Camp kiállítás
Eszterházy Károly Egyetem, Jászberényi Campusa, Jászberény
2015. augusztus

A Szikra Galéria pályázatának kiállítása
Szikra Galéria, Jászberény
2017. június

Jászsági Képzőművészet-barátok Egyesülete - "Új Művek" című kiállítása
Hamza Múzeum, Jászberény
2017. október

Testvérvárosi Kiállítás Majid Hosseinivel és Kaiser Ottóval
Iráni Kultúra Háza, Yazd (Irán)
2017. október

„Titkos Kert” című önálló kiállítás
Eszterházy Károly Egyetem, Jászberényi Campusa, Jászberény
2017. november

"Folyamatok III." című Art Camp kiállítás
Bartók 1 Galéria Budapest
2018. március

„Otthonunk közel s távol – Yazd és Jászberény” fotókiállítás Majid Hosseinivel és Kaiser Ottóval
Déryné Művelődési Központ díszterme, Jászberény
2018. március

A Szikra Galéria pályázatának kiállítása
Szikra Galéria, Jászberény
2018. június

 "Ölelés" című Art Camp kiállítás
Lehel Filmszínház, Jászberény
2018. augusztus

 "Ölelés" című Art Camp kiállítás
Magyar Műhely Galéria Galéria, Budapest
2018. december

Önálló Kiállításaim:

Hangos című kiállítás
J Galéria, Jászberény
2010. november

A Korsós lány tükre
Szikra Galéria, Jászberény
2016. március

 

Díjak:

„Fotózd le a zenét” c. Sony országos fotópályázata második díj
2001 december

Országos Diákköri Konferencia (Pécs) különdíja fotó szekcióban
2007. április

Hamza Múzeum és Jász Galéria, "A Jászszentandrási Aba-Novák freskók" első díja
2007. július

Jászberény város kultúrájáért (Hamza Studio)
2010. január

A Szikra Galéria Nagydíja
2014. június


További infó:

http://www.alomgyarfotostudio.hu

Címkék: fotó bemutatkozás rajz esküvő festmény kiállítás képzőművészet fotózás festészet stúdió toscana jászberény jászság nagy tamás cortona álomgyár hamza studio fotóstúdió napsütötte Jászberény Szikra Galéria

A bejegyzés trackback címe:

https://keplet.blog.hu/api/trackback/id/tr631806472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása