Kép-let(t)

Képek és magyarázatok...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A sült galamb esete II.

2016.10.23. 13:53 | nagytomsky | Szólj hozzá!

Ahhoz képest, hogy tényleg nemrég készült el a digitális festményem, elég gyorsan eljutottam vele a nyomdába, hogy 50×70-es formában is láthassam.
Óriási csalódás fogadott! A kinyomtatott kép köszönőviszonyban sem volt azzal, amit az előző posztban bemutattam nektek. Ennek ezer oka van. A legfontosabb tanulság, hogy a nyomdába CMYK-ban kell leadni az anyagot és nem RGB-ben. Van, hogy ez számít. Jelen esetben szerintem főként ez.
Rengeteg fontos részlet belesüppedt a sötétségbe és a kép nem arról szól így, mint amit elképzeltem.

Emiatt olyat tettem, amit egyébként is terveztem már rég: digitális festménybe való belefestés kézzel! Nem is volt más választásom! Tegnap este csendes volt a ház, úgyhogy nekikezdtem. Az eredeti koncepciót tűztem ki szem elé, de persze ugyan azt nem tudtam volna kétszer előállítani, úgyhogy csak "belazulva" kezdtem a helyreállításnak. Lettek benne plusz elemek.

Nekem emberibb... Kellenek a vonások, amik kézzel kerültek oda. Lehet, hogy ezek után minden hasonló képembe bele fogok piszkálni (ha kell, ha nem).
_mg_8396.JPGnagytamas-02.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bal oldalt az új változat, jobbra a "szimpla" digitális" látható.

Címkék: rajz festmény képzőművészet grafika festészet szürrealizmus jászság digitalizáló tábla digitális művészet digitális festészet Jászberény Nagy Tamás digitális festmény

A bejegyzés trackback címe:

https://keplet.blog.hu/api/trackback/id/tr7011831899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása