Kép-let(t)

Képek és magyarázatok...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Megyek Eviért a lóhoz esőben

2016.11.02. 23:24 | nagytomsky | Szólj hozzá!

Az előző posztban már utaltam rá, hogy ez a "lóhoz menős" történet eredetileg sötétben és esőben akart játszódni, csak akkor ez "nem sikerült". Azaz, nem lett az a hangulat, amit én akkor éreztem, amikor mentem kocsival és láttam, hogy "egy anyuka a kislányával" esőben, sötétben teker. Nagyon sajnáltam; éreztem, hogy ez nem fair így. Egyeseknek dukál a kényelmes száguldozás, másoknak meg ez nem olyan evidens. Az, hogy ez min múlik, most nem megyek bele. A lényeg annak az "érzetnek" a visszaadása, amit akkor éreztem. Íme:_mg_8845_kicsi.jpg

Ami még változott az előző képhez képest, az az önmarcangoló tudat(?)állapot, amibe tudom magam sodorni. Kis tüskék, nyársak mintázata látható a sofőr teljes felületén.
Mielőtt bárki megrémülne (tőlem), mindenkit biztosítok, hogy nincsenek szuicid hajlamaim, nem állandósul bennem a tüske. Ezek csak amolyan pillanatnyi kis tükröcskék.

Egy ilyen méretű kis képecske, ezzel a technikával nagyon gyorsan el tud készülni. Néha magam is meglepődök. Szerintem egy óra alatt kiesik a kezeim közül. Persze így könnyű, hogy már ki volt találva minden, az utolsó ecsetvonásig.

A hordozó anyag története lehet még érdekes. Ezt az A4-es méretet elsősorban a Korsós lány sorozathoz használtam. De elfogyott a vásznam, amit az Aldiból szoktam beszerezni és nem is láttam már ilyet vagy egy éve. Kénytelen voltam a művészellátóból vásárolni. Vásznat kértem, de kartont kaptam. Persze kifejezetten akril és olajfestékre való ez, de nem vászon. Kicsit csalódott vagyok emiatt, de attól nem félek, hogy ne fogyna el előbb-utóbb. :)

Cím: Megyek a lóhoz Eviért esőben
Méret: 21×30
Hordozó: karton
Technika: akril
Készült: 2016. október 31.

Címkék: forgalom festmény kerékpár képzőművészet eső vezetés országút akril Jászberény Nagy Tamás

A bejegyzés trackback címe:

https://keplet.blog.hu/api/trackback/id/tr6511926455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása