Kép-let(t)

Képek és magyarázatok...

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

J Galéria

2010.10.26. 16:13 | nagytomsky | komment

Vasárnap Pollmann Sára Zsófia kiállításán jártam. Semmit sem tudtam a hölgyről (18 éves csajszi), de "mondták", hogy izgalmas, jó kiállítás lesz.

Igen, az volt; bár kis helyen voltunk, az alkotások kifejezésmódja kifejezetten alkalmassá tette a csepp galériát a bemutatásra. Nagyon sokáig kell nézni a picike rajzokat, hogy mindent megértsünk. Aprólékos, gondolatébresztő.... Azaz ez utóbbi csak később derül ki. Ott a helyszínen nem ébredtek a gondolataim, csak elámultam a részletgazdagság láttán. Aztán, mikor vége, összesítettem: Tényleg! :) Van mondanivalója!

Az igazság az, hogy volt egy önösebb érdekem is, ami miatt elmentem a megnyitóra: hamarosan nekem nyílik ott a J Galériában kiállításom. Meg akartam nézni a helyszínt. Nem sok kép fog kiférni és azt sem tudom, élni fognak-e a képek egy ilyen szűk térben. Most az jó volt, hogy a sok színes csecsebecse és tényleg jó képek (Bartos Kinga, Mihalik Judit) között felüdülés volt fekete-fehér rajzokat nézegetni, de ugyan ebben  színes, jó képes, csecsebecsés miliőben jutnak-e szóhoz az újonnan bevitt képek? Még több kép szorosan egymás mellett... háááát... Őszintén szólva vannak fenntartásaim a hatást illetően. Majd összehozzuk valahogy.

De nem is ez a lényeg. A lényeg az az, hogy van Jászberényben egy szűk kör, aki(k)nek fontos a helyi képzőművészet ügye, örülnek, hogy vannak helyi művészek, akik alapvetően dolgosak. A keretek persze szűkösek, mert hát kisvárosban vagyunk, kevés pénzből igyekszik mindenki boldogulni. Minden lehetőségnek örülni kell. Szerintem mindannyian örülünk!

Címkék: galéria j

A bejegyzés trackback címe:

https://keplet.blog.hu/api/trackback/id/tr672400723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása